Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

4 Μαΐου 2013

Καλή Ανάσταση!!!






 

O σπουδαιότερος Άνθρωπος στην ιστορία,
δεν είχε υπηρέτες αλλά Τον αποκαλούσαν Κύριο..
Δεν είχε πτυχία αλλά Τον αποκαλούσαν δάσκαλο..
Δεν ήταν γιατρός αλλά Τον θεωρούσαν θεραπευτή..
Δεν είχε στρατό αλλά ακόμα και οι βασιλείς Τον φοβόντουσαν..
Δεν κέρδισε καμία στρατιωτική μάχη αλλά κατέκτησε τον κόσμο..
Δεν διέπραξε κανένα έγκλημα αλλά παρ' όλα αυτά
Τον βασάνισαν και Τον σταύρωσαν.....






Προσωπογραφία του Θεανθρώπου, με μολύβι, κολημμένη σε ξύλο που έχει επεξεργαστεί με την τεχνική της παλαίωσης.

Καλή Ανάσταση σε όλους, και εύχομαι ο Ιησούς Χριστός να αναστηθεί στις καρδιές όλων σας!

Ακολουθεί μια εικόνα που βρήκα και δείχνει παραστατικά πως ο καθένας κουβαλάει το δικό του Σταυρό, και καλώς ή κακώς αυτό δεν δέχεται εκτπώσεις... Καλή δύναμη λοιπόν ως το τέλος!




14 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση ναχεις Μαρία μου!! Πολύ όμορφη η ζωγραφιά σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!
    ΤΑ ΣΚΙΤΣΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Muy bonito ese trabajo y el mensaje instructivo,besos.conchi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, Μαράκι! Υγεια, χαρά και αγάπη στο σπιτικό σου!
    Η ζωγραφική απεικόνιση του Χριστού πολύ καλή!
    Να'σαι πάντα καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά Μαρια μου,με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη!!! Υγεια & υπομονη ο καθένας για τον δικο του σταυρο!!!!
    Πραγματικα υπεροχή ανάρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη,χρόνια πολλά,Μαρία!
    Το έργο σου υπέροχο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κλαδάκι μου γλυκό έστω και πολύ καθυστερημένα "Χρόνια Πολλά"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη, Μαρία μου!
    Απέδωσες υπέροχα, με μια απίστευτη γλυκύτητα στο βλέμμα, τον Ιησού... μπράβο! Φιλάκια πολλά, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή το έχω δει από κοντά, σου λέω ότι έχεις κάνει απίστευτη δουλειά, άξια μαθήτρια της δασκάλας σου! Εύγε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία χαίρομαι που είμαι και εγώ μέλος στο υπέροχο, ζεστό blog σου,τα λόγια σίγουρα ειναι περιττα μιλούν τα έργα σου καλύτερα.Να είσαι καλά για όσα μοιράζεσε μαζί μας και πάντα να καμαρώνουμε τις δημιουργίες σου. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία μου καλησπέρα! Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι τη γιορτή σου! Να περνάς όμορφα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...