Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

10 Μαρτίου 2012

One Stroke... έτσι, για να μη ξεχνιόμαστε!



Χαζεύοντας τη μπλογκογειτονιά, έπεσα στην τελευταία ανάρτηση της rena, που μας έδειχνε την πρώτη της απόπειρα ζωγραφικής με την τεχνικής της One Stroke. Στην ανάρτησή της μας παρέπεμπε επίσης σε ένα ωραίο βιντεάκι. Αυτό ήταν και η αφορμή να ανάψει το λαμπάκι!!!

Μετά από πάρα πολύ καιρό που είχα να πιάσω πινέλο στα χέρια μου, βγήκε αυτό το αποτέλεσμα:




Πολλά φιλιά σε όλες σας, και καλό Σαββατοκύριακο!



27 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ, ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΗΣ ΡΕΝΑΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ.... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ....
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εεεετσι μπραααβο!οπως τα λεεες!!!Για να μην ξεχνιομαστε!!!
    Μπραβο μαρια!!Εχεις χερι..με οτι καταπιαστεις το κανεις καλα!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΛΑΑΑΑΑ και να περασεις ενα ομορφο Σαββατοβραδο και μια υπεροχη Κυριακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή η τεχνική βγάζει μια ζωντάνια. Πολύ όμορφη δουλειά και φανταστικά χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχοοοοοοοοοοο!!μπραβοοοοοοοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟ!ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΤΙΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ!ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...
    ΜΠΡΑΑΑΒΟ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ..ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒ/ΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο ...ζωντανά χρώματα!!! καλησπέρα Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, Μαράκι, τι ζωγράφισες τέλεια!!! Είχες ξανακάνει one stroke;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά ΤΕΛΕΙΟ!! Συγχαρητήρια! Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφο!Ωραια τενικη και ωραια χρωματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου,υπέροχο!
    Όλα τα έργα σου τέλεια και σ΄ αυτή την τεχνική δε θα μπορούσες να υστερείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟ,ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπέροχο..λες και ασχολείσαι κάθε μέρα με αυτό....Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΜΠΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου
    Είναι πολύ όμορφο!!!!
    Μπράβο,Να έχεις μια όμορφη Κυριακή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πανέμορφο το έργο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο!!! Πάλι μαγικά έκαναν τα χρυσά σου χεράκια!
    Μαράκι μου, ευχαριστώ για το σχόλιό σου!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφο θεμα Μαρια μου, Ανοιξιατικο και χαρουμενο. Γεια στα χερακια σου.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όπα φιλενάδα, τι έκπληξη είναι αυτή!!!! Θαυμάζω τόση ώρα το έργο σου, είναι καταπληκτικό!!!
    Λέω να περάσεις κι από εδώ μια μέρα να πιάσουμε παρέα τα πινέλα μας....θυμάσαι;;;;;
    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εκανες πολύ καλή δουλειά,έβαλες και περισσότερα χρώματα,μπράβο!!!
    Ευχαριστώ για την αναφορά σου σ' εμένα!!!!
    Καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι μου
    αισιόδοξο ξεκίνημα μια νέας εποχής!
    Εύχομαι έτσι νάναι πλέον μια συνεχής Ανοιξη στη ζωή σας!!!
    Φιλάκια γλυκειά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...