Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

12 Απριλίου 2010

Ελπίδα...


«Ο μεγαλύτερος  κίνδυνος  για  τους  περισσότερους 
από μας  δεν  είναι ότι  οι στόχοι μας  είναι πολύ 
υψηλοί και δεν μπορούμε  να τους  φτάσουμε,
αλλά ότι είναι  υπερβολικά  χαμηλοί και τους φτάνουμε…

                                                                                        Μιχαήλ Άγγελος (1475-1564)
Γεια σας λοιπόν!
     Κάπως έτσι ξεκινάει η προσπάθειά μου να εκφραστώ, χρησιμοποιώντας τα σύγχρονα μέσα της εποχής μας. Φιλοδοξώ να καταφέρω να καταθέτω την ψυχή μου μέσα από τις δημιουργίες μου, να μπορέσω να εκφράσω ο,τι σκέψεις υπάρχουν στα άδυτα του μυαλού μου... Αν χρειαστεί να βοηθήσω... Κι ελπίζω, αν χρειαστώ να βοηθηθώ!...
     Σήμερα ανεβάζω κάποιες από τις πρώτες προσπάθειές μου στην μεγάλη μου αγάπη, το decoupage.
Αισιοδοξείτε γιατί … χανόμαστε!

1 σχόλιο:

  1. Μαράκι μου ,καλή αρχή στο νέο σου blog!
    Eύχομαι να σαι πάντα καλά και να δημιουργείς και τα έργα σου να απεικονίζουν πάντα την ομορφιά ,την καλοσύνη και την χαρά της ψυχής σου !!! Είμαι πολύ τυχερή που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...